søndag 7. mars 2010

Når en er kommet til skjels år og alder…

…er det godt at en har unger som tar vare på en.  For se bare hva min datter kom og ga meg her om dagen, flotte Mitered Mittens-votter!
Nei, fra spøk til alvor;  mens jeg fremdeles knoter med genseren til lillekjæresten min, har Stine virkelig hatt turbo på pinnene den siste tiden.  Og jaggu har hun ikke også tatt seg tid til å strikke myke, deilige og varme votter til mammaen sin.  Tusen takk Stinemor!
Opplysninger om mønster og garn finner du HER (og hun har forresten klart bedre enn meg å få fram de rette fargene).

      IMG_4162aa               IMG_4162a
                           
PS:  Nevnte jeg at vottene nok også var en bestikkelse for å få meg med og gå tur om kveldene?  Hihi… det virket!

* * *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar