lørdag 21. august 2010

Wow, disse var farlig gode!

Smakte disse for første gang sist mandag. En av de andre deltakerne på hundetreningen hadde med seg en pakke, og den fikk jaggu ben å gå på blant oss (to-beinte) søtmonser.  Åhhh… sier jeg bare!  Nydelige!  (Edit: Har i ettertid fått vite at de slettes ikke er nye påmarkedet, som jeg trodde.)


Minibakkels heter de, og du finner dem i frysedisken på bl.a. Rema og ICA.  Det er rett og slett små vannbakkels fylt med en veldig god vaniljekrem.   De skal kun tines før servering, enten et par timer i kjøleskapet eller en times tid på benken.  Kan det bli mer lettvint?  En pakke inneholder 20 slike små herligheter, og prisen var slett ikke avskrekkende, 25,90 betalte jeg på Rema.



IMG_4796a



Siden husmorgenet fortsatt er i feriemodus har jeg ikke kommet meg så langt at jeg har fått etterfylt fryseren med hjemmebakst etter sommeren, så to slike pakker fant fort veien opp i handlevogna da vi tok helgehandelen i går.



IMG_4804a






* * *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar