tirsdag 4. mai 2010

Det har tatt sin tid, men endelig er alt på plass

Mine planer for arbeidsrommet mitt måtte midlertidig omorganiseres da yngste arvingen kom hjem fra utlendighet for å bo noen måneder hjemme.  Det ble plutselig to rom mindre til rådighet i huset, og jeg måtte finne meg i å dele arbeidsrommet med Armkroken og alle PC-ene hans.  Men ved å kaste ut senga som sto her og anskaffe et nytt bord, ja så fikk endelig symaskinen egen bopel og problemet var problemet løst.



IMG_4400 Nå har symaskinen fått egen plass og slipper å stå gjemt under skrivebordet
 



"Syglede for nybegynnere og erfarne" - Hva med meg som tilhører gruppa "totalt uten evner"?Denne kommer godt med hvis jeg bare tør ta det første skrittet
og hive meg ut i en for meg fremmed verden  *skummelt*


 
 
Skriveplasse
Plassen jeg blogger fra
 

 

Godteskapet har låsbare dører og befinner seg  godt gjemt bake en dør, i en rotete krok. :D
… og inni (og litt oppå) disse skapene i en krok, godt
gjemt bak en dør ligger alt det dyrebare stashet mitt
Happy

 
* * *

2 kommentarer:

  1. Så flott hobbyrom!! Kjekt å ha ein plass til alle tinga. Ønskjer deg ei fin og kreativ veke.

    SvarSlett
  2. Gratulerer - så flott du har fått det, og så ryddig.

    Ser ikke slik ut hos meg nei! Må vel kalles (systematisk) kaos. Men med 6 veldig små kvadratmeter, er det ikke helt greit å holde det ryddig. Trøser meg med at alt er i hvert fall innen en armlengdes avstand

    SvarSlett