fredag 18. september 2009

Folk skryter av sine fantastiske barnebarn. Da har de ikke truffet mine!

...skal en Gunilla Dahlgren ha sagt. Som jeg skulle ha sagt det selv! senyum

Tenk å være så heldig å få lov til å være besteforeldre til to sånne herlige småtroll!love


IMG_3739             Æ e bestandig i godt humør 

Storebror på 2 1/2  er mormors gledesspreder og kjempeglad i sin lillesøster, solstrålen Frøken Fryd på 3 1/2 måneder.




Kos i storebrorsenga
(bildet er stjålet i bloggen til mammaen deres)


love Mormor og morfar er utrolig glade i dere! love


Livet består av øyeblikk. Nyt dem!

#
PS:
Og når jeg først er i det skrytete hjørne kan jeg selvfølgelig ikke la være å legg link til Storebrors mening om hvem som
egentlig burde vunnet valget.

3 kommentarer:

  1. To flotte unger, du er heldig!

    Ønsker deg og dine en god helg.

    SvarSlett
  2. Jeg er vel heldig som er "gammeltante" til to så herlige vesener!

    SvarSlett
  3. Tante, hos oss er du ikke noen gammeltante. Du er jo Birk sin Tante i Villaveien!

    SvarSlett